Senato Hareketlilik, Ulaşım, İklim Koruma ve Çevre ve Berlin Polisi ile birlikte İçişleri ve Spor Senatosu Departmanı, Berlin'i Çarşamba günü 2024 için Berlin Trafik Güvenliği Durumu'nda sundu.
Geçen yıl, karayolu trafiğinde 55 kişi öldü. Berlin böylece son on yılın ikinci en yüksek seviyesini kaydetti.
Berlin'de biraz daha az kaza
Yaş grupları açısından, vakaların yaklaşık yüzde 49'u yaşlılar (27 kişi) ve bisikletçiler (11) ve yayalar (24) hakkında yaklaşık yüzde 64'teki trafik katılımı türündeydi. Aynı zamanda, Berlin polisi geçen yıl toplam trafik kazası sayısına göre 771 kaza (yüzde 0,57) 133.365 vakaya düştü. Aynı zamanda, kurban sayısı bir önceki yıla kıyasla 16.480 kişiye biraz yükseldi (16.245).
Kazanın nedenlerinin sıralaması önceki yıllara göre değişmeden kaldı. Dönüş hataları (11.064 vaka), geçiş hakkının gözetilmemesi (4911 vakası), uyarlanmayan hız (2171 vaka) ve alkol etkisi (.270 vaka) yine kazaların ana nedenleridir.
Trafik Senatörü Ute Bonde şunları söyledi: “Yakın zamanda Senato'da kabul edilen Trafik Güvenliği Programı 2030 ile tüm yol kullanıcılarına bakan bir önlem paketi başlattık. Vizyon Zero açısından, özellikle tehlike altındaki gruplar için, özellikle de ciddi etkileri olanları azaltmak için önemli bir katkı yapabilir.
Geçen yıl, karayolu trafiğinde 55 kişi öldü. Berlin böylece son on yılın ikinci en yüksek seviyesini kaydetti.
Berlin'de biraz daha az kaza
Yaş grupları açısından, vakaların yaklaşık yüzde 49'u yaşlılar (27 kişi) ve bisikletçiler (11) ve yayalar (24) hakkında yaklaşık yüzde 64'teki trafik katılımı türündeydi. Aynı zamanda, Berlin polisi geçen yıl toplam trafik kazası sayısına göre 771 kaza (yüzde 0,57) 133.365 vakaya düştü. Aynı zamanda, kurban sayısı bir önceki yıla kıyasla 16.480 kişiye biraz yükseldi (16.245).
Kazanın nedenlerinin sıralaması önceki yıllara göre değişmeden kaldı. Dönüş hataları (11.064 vaka), geçiş hakkının gözetilmemesi (4911 vakası), uyarlanmayan hız (2171 vaka) ve alkol etkisi (.270 vaka) yine kazaların ana nedenleridir.
Trafik Senatörü Ute Bonde şunları söyledi: “Yakın zamanda Senato'da kabul edilen Trafik Güvenliği Programı 2030 ile tüm yol kullanıcılarına bakan bir önlem paketi başlattık. Vizyon Zero açısından, özellikle tehlike altındaki gruplar için, özellikle de ciddi etkileri olanları azaltmak için önemli bir katkı yapabilir.